Pytania i odpowiedzi

Poniżej przedstawiamy Wam najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami, które powinny pomóc Wam w bardziej precyzyjnym procesie zakupowym. Jeżeli jednak nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie pamiętaj "Z wielką chęcią odłożymy rakiety i zejdziemy z kortu aby porozmawiać z Tobą ponieważ wiemy jak to jest być po drugiej stronie lady"

To o co sami pytaliśmy jako klienci teraz przedstawiamy poniżej:

1. Ile mam dni na zwrot niepasujących produktów?

Jeżeli produkt nie spełnił Twoich oczekiwań, a nie nosi śladów użytkowania możesz oddać go bez podawania przyczyny w terminie do 14 dni od momentu otrzymania zamówienia. Data ta liczona jest na podstawie odbioru przesyłki od kuriera lub wystawienia paragonu bądź faktury w sklepie stacjonarnym. Dlatego podstawą do dokonania zwrotu jest dowód zakupu oraz wypełniony formularz zwrotu. Dodatkowe informacje znajdziesz klikając  tutaj.

2. Co jest potrzebne do złożenia reklamacji?

Podstawą do rozpoczęcia procedury reklamacyjnej jest okazanie wraz z produktem dowodu zakupu. Wszelkie informacje na ten temat znajdziesz w zakładce reklamacje.

3. Dlaczego warto zapisać się do newslettera?

Czasem warto być we właściwym czasie i we właściwym miejscu. Dlaczego więc masz zabierać sobie możliwość bycia informowany jako pierwszy o naszych ciekawostkach, specjalnych produktach lub akcjach sprzedażowych z wykorzystaniem ciekawych rabatów? Zapisz się do newslettera, otrzymasz dodatkowe 10% rabatu do zrealizowania na pierwsze zamówienie, a my zobowiążemy się pisać wyłącznie o tenisie lub piłce nożnej, z tego newslettera nie dowiesz się o naszych kotach czy innych ciekawostkach, które akurat Ciebie mogą nie interesować.

Pamiętaj, że jeżeli jednak znajdzie się jakiś mail który nie będzie dla Ciebie równie interesujący jak finał turnieju Wielkiego Szlema z udziałem Igi, czy doliczony czas gry w finałowym meczu, zawsze możesz się wypisać. Nasz Boss jednak wtedy uroni nie jedną łzę i najprawdopodobniej my będziemy musieli pograć jeszcze kilka meczy starymi piłkami ;)



4. Czy produkty dostępne na stronie są oryginalne?

Tak, są i zawsze będą. Dostawcami są oficjalni dystrybutorzy, największą wartością jaką możecie nas obdarzyć jest zaufanie i dlatego, nie będziemy próbować sprzedawać Wam czegoś, czym sami nie chcielibyśmy grać.


5. Co mam zrobić jak nie widzę produkty który mnie interesuje?

Podstawą każdej współpracy jest rozmowa, także dzwoń a jeżeli boisz się żony to napisz :)
Postaramy się znaleść to, czego szukasz, dostarczyć i zapytać czy cieszysz się z dokonanego wyboru.



6. Czy prowadzicie serwis rekiet do tenisa?

Posiadamy dwie elektroniczne maszyny, bo nie będziemy ukrywać, że jedna dla nas to za mało, a jeszcze przyda się naciągać Wam ;) Nasi stringerzy oprócz doskonałej usługi bardzo dobrze doradzą Wam też jaki naciąg powinniście wybrać i z jaką siłą naciągnąć. Sama usługa kosztuje 30 zł.


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Wygląd i treści > Strony informacyjne > Pytania i odpowiedzi

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Przy zapisie na newsletter otrzymasz 10% rabatu na pierwsze zakupy.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium